کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چند ویژگی جدید و کرونایی برای گوگل مپس

به گزارش سافت گذر، در یکی دو هفته اخیر دوران قرنطینه که به خاطر شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورها آغاز شده بود، به روزهای پایانی خودش نزدیک شده و حتی بسیاری از مراسم و نمایشگاه ها قرار است طی هفته های آتی برگزار گردد. با این حال، این بیماری همچنان یک تهدید جدی به شمار می رود ولی گوگل سعی کرده با اضافه کردن امکانات جدید به اپلیکیشن مسیریابی خود به کاربران کمک کند تا در امنیت کامل کارهایشان را انجام دهند و هنگام استفاده از وسایل نقلیه و حضور در مکان های عمومی کمتر در معرض خطر باشند.

گوگل مپس گوگل اپلیکیشن مسیریابی گوگل نرم افزار مسیریابی گوگل Google Maps

به عنوان اولین ویژگی، چنان چه قصد دارید به مکانی بروید که در آنجا توصیه های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا پخش می شود، گوگل آنها را از طریق اعلانات گوشی به دست شما می رساند. البته این قابلیت فعلاً در کشورهایی کارایی دارد که گوگل با آژانس های مربوطه همکاری می کند بنابراین از آن می توان در آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کلمبیا، فرانسه، هند، مکزیک، هلند، اسپانیا، تایلند، انگلستان و ایالات متحده استفاده کرد.

دیگر قابلیت نیز به زمان مناسب عبور از مرز کشورهای مختلف مرتبط است چرا که امکان دارد بعضی از کشورها برای عبور افراد از مرزها محدودیت هایی اعمال کرده باشند. به علاوه، اگر شما قصد دارید به مرکز دریافت تست کرونا مراجعه کنید، اعلانی پخش خواهد شد تا بررسی کند آیا شما لازم است اصلاً این آزمایش را بدهید یا خیر. با این روش، از انجام رفت و آمدهای غیرضروری جلوگیری خواهد شد. این قابلیت فعلاً در اندونزی، فیلیپین، کره جنوبی و ایالات متحده در دسترس قرار دارد.

گوگل مپس گوگل اپلیکیشن مسیریابی گوگل نرم افزار مسیریابی گوگل Google Maps

سایر ویژگی ها نیز به نحوه استفاده از وسایل نقلیه عمومی مربوط می شوند. پس از اینکه در سال گذشته امکان بررسی میزان شلوغی ایستگاه های مختلف فراهم شد، امسال نیز گوگل فرصتی را به وجود آورده تا هر کسی بتواند تجربه خود را از زمان شلوغی یک ایستگاه اعلام کند تا دیگران ببینند چه زمانی بهترین موقع برای رفتن به آنجاست. البته این گزینه در دسترس کسانی قرار می گیرد که گزینه تاریخچه مکان یابی گوگل (Google Location History) را فعال کرده اند. کمپانی مالک اندروید می گوید تنها در صورتی این اطلاعات نمایش داده می شوند که حریم شخصی افراد به خطر نمی افتد.

در نهایت از طریق گوگل مپس می توان مشاهده کرد که آیا برخی وسایل نقلیه عمومی نمایشگر مخصوص اعلام دما یا قسمت مخصوص بانوان را دارند یا خیر. لازم به ذکر است که همه این ویژگی ها هم اکنون به دو نسخه اندرویدی و iOS گوگل مپس اضافه شده اند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47057 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/20 تعداد مشاهده: 2187
سافت گذر